The PDF file you selected should load here if your Web browser has a PDF reader plug-in installed (for example, a recent version of Adobe Acrobat Reader).
If you would like more information about how to print, save, and work with PDFs, Highwire Press provides a helpful Frequently Asked Questions about PDFs.
Alternatively, you can download the PDF file directly to your computer, from where it can be opened using a PDF reader. To download the PDF, click the Download link above.
How to cite (IEEE):
N. Ulva, & S. Ahmad
"Peningkatan Hasil Belajar Siswa Menggunakan Model PBL Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Kelas IV SD," e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar, vol. 9, no. 2, , pp. 89-98, Feb. 2023.
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v9i2.9954
How to cite (APA):
Ulva, N., & Ahmad, S.
(2023).
Peningkatan Hasil Belajar Siswa Menggunakan Model PBL Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Kelas IV SD.
e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar, 9(2), 89-98.
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v9i2.9954
How to cite (Chicago):
Ulva, Nadila, AND Ahmad, Syafri.
"Peningkatan Hasil Belajar Siswa Menggunakan Model PBL Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Kelas IV SD" e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar [Online], Volume 9 Number 2 (17 February 2023)
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v9i2.9954
How to cite (Vancouver):
Ulva N, & Ahmad S .
Peningkatan Hasil Belajar Siswa Menggunakan Model PBL Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Kelas IV SD.
e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar [Online]. 2023 Feb;
9(2):89-98.
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v9i2.9954
How to cite (Harvard):
Ulva, N., & Ahmad, S.
,2023.
Peningkatan Hasil Belajar Siswa Menggunakan Model PBL Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Kelas IV SD.
e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar, [Online] 9(2), pp. 89-98.
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v9i2.9954
How to cite (MLA8):
Ulva, Nadila, & Syafri Ahmad.
"Peningkatan Hasil Belajar Siswa Menggunakan Model PBL Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Kelas IV SD." e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar [Online], 9.2 (2021): 89-98. Web. 23 Jan. 2025
, https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v9i2.9954
BibTex Citation Data :
@article{