The PDF file you selected should load here if your Web browser has a PDF reader plug-in installed (for example, a recent version of Adobe Acrobat Reader).
If you would like more information about how to print, save, and work with PDFs, Highwire Press provides a helpful Frequently Asked Questions about PDFs.
Alternatively, you can download the PDF file directly to your computer, from where it can be opened using a PDF reader. To download the PDF, click the Download link above.
How to cite (IEEE):
N. NOVITA
"PENINGKATAN HASIL BELAJAR LUAS TRAPESIUM DAN LAYANG-LAYANG MENGGUNAKAN MODEL PEMBELAJARAN TAI DI SEKOLAH DASAR," e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar, vol. 1, no. 1, , Mar. 2016.
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v1i1.2025
How to cite (APA):
NOVITA, N.
(2016).
PENINGKATAN HASIL BELAJAR LUAS TRAPESIUM DAN LAYANG-LAYANG MENGGUNAKAN MODEL PEMBELAJARAN TAI DI SEKOLAH DASAR.
e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar, 1(1).
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v1i1.2025
How to cite (Chicago):
NOVITA, NOVA.
"PENINGKATAN HASIL BELAJAR LUAS TRAPESIUM DAN LAYANG-LAYANG MENGGUNAKAN MODEL PEMBELAJARAN TAI DI SEKOLAH DASAR" e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar [Online], Volume 1 Number 1 (1 March 2016)
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v1i1.2025
How to cite (Vancouver):
NOVITA N .
PENINGKATAN HASIL BELAJAR LUAS TRAPESIUM DAN LAYANG-LAYANG MENGGUNAKAN MODEL PEMBELAJARAN TAI DI SEKOLAH DASAR.
e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar [Online]. 2016 Mar;
1(1).
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v1i1.2025
How to cite (Harvard):
NOVITA, N.
,2016.
PENINGKATAN HASIL BELAJAR LUAS TRAPESIUM DAN LAYANG-LAYANG MENGGUNAKAN MODEL PEMBELAJARAN TAI DI SEKOLAH DASAR.
e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar, [Online] 1(1).
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v1i1.2025
How to cite (MLA8):
NOVITA, NOVA.
"PENINGKATAN HASIL BELAJAR LUAS TRAPESIUM DAN LAYANG-LAYANG MENGGUNAKAN MODEL PEMBELAJARAN TAI DI SEKOLAH DASAR." e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar [Online], 1.1 (2016): ##plugins.citationFormats.mla.noPages## Web. 22 Jan. 2025
, https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v1i1.2025
BibTex Citation Data :
@article{