The PDF file you selected should load here if your Web browser has a PDF reader plug-in installed (for example, a recent version of Adobe Acrobat Reader).
If you would like more information about how to print, save, and work with PDFs, Highwire Press provides a helpful Frequently Asked Questions about PDFs.
Alternatively, you can download the PDF file directly to your computer, from where it can be opened using a PDF reader. To download the PDF, click the Download link above.
How to cite (IEEE):
N. Sari, & Z. Zaiyasni
"Peningkatan Hasil Belajar Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Menggunakan Model Inkuiri di S," e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar, vol. 8, no. 3, , pp. 454-463, Dec. 2020.
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v8i3.10475
How to cite (APA):
Sari, N., & Zaiyasni, Z.
(2020).
Peningkatan Hasil Belajar Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Menggunakan Model Inkuiri di S.
e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar, 8(3), 454-463.
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v8i3.10475
How to cite (Chicago):
Sari, Nengsih, AND Zaiyasni, Zaiyasni.
"Peningkatan Hasil Belajar Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Menggunakan Model Inkuiri di S" e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar [Online], Volume 8 Number 3 (30 December 2020)
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v8i3.10475
How to cite (Vancouver):
Sari N, & Zaiyasni Z .
Peningkatan Hasil Belajar Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Menggunakan Model Inkuiri di S.
e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar [Online]. 2020 Dec;
8(3):454-463.
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v8i3.10475
How to cite (Harvard):
Sari, N., & Zaiyasni, Z.
,2020.
Peningkatan Hasil Belajar Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Menggunakan Model Inkuiri di S.
e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar, [Online] 8(3), pp. 454-463.
https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v8i3.10475
How to cite (MLA8):
Sari, Nengsih, & Zaiyasni Zaiyasni.
"Peningkatan Hasil Belajar Pada Pembelajaran Tematik Terpadu Menggunakan Model Inkuiri di S." e-Jurnal Inovasi Pembelajaran Sekolah Dasar [Online], 8.3 (2020): 454-463. Web. 22 Jan. 2025
, https://doi.org/10.24036/e-jipsd.v8i3.10475
BibTex Citation Data :
@article{