The PDF file you selected should load here if your Web browser has a PDF reader plug-in installed (for example, a recent version of Adobe Acrobat Reader).
If you would like more information about how to print, save, and work with PDFs, Highwire Press provides a helpful Frequently Asked Questions about PDFs.
Alternatively, you can download the PDF file directly to your computer, from where it can be opened using a PDF reader. To download the PDF, click the Download link above.
How to cite (IEEE):
F. Fetriasya
"PENGARUH PENDEKATAN SAVI DALAM METODE EKSPERIMEN TERHADAP PENCAPAIAN KOMPETENSI SISWA PADA PEMBELAJARAN IPA DI SMP NEGERI 1 PADANG," PILLAR OF PHYSICS EDUCATION, vol. 4, no. 2, , Nov 2014.
https://doi.org/10.24036/1895171074
How to cite (APA):
Fetriasya, F.
(2014).
PENGARUH PENDEKATAN SAVI DALAM METODE EKSPERIMEN TERHADAP PENCAPAIAN KOMPETENSI SISWA PADA PEMBELAJARAN IPA DI SMP NEGERI 1 PADANG.
PILLAR OF PHYSICS EDUCATION, 4(2).
https://doi.org/10.24036/1895171074
How to cite (Chicago):
Fetriasya, Fanni.
"PENGARUH PENDEKATAN SAVI DALAM METODE EKSPERIMEN TERHADAP PENCAPAIAN KOMPETENSI SISWA PADA PEMBELAJARAN IPA DI SMP NEGERI 1 PADANG" PILLAR OF PHYSICS EDUCATION [Online], Volume 4 Number 2 (29 November 2014)
https://doi.org/10.24036/1895171074
How to cite (Vancouver):
Fetriasya F .
PENGARUH PENDEKATAN SAVI DALAM METODE EKSPERIMEN TERHADAP PENCAPAIAN KOMPETENSI SISWA PADA PEMBELAJARAN IPA DI SMP NEGERI 1 PADANG.
PILLAR OF PHYSICS EDUCATION [Online]. 2014 Nov;
4(2).
https://doi.org/10.24036/1895171074
How to cite (Harvard):
Fetriasya, F.
,2014.
PENGARUH PENDEKATAN SAVI DALAM METODE EKSPERIMEN TERHADAP PENCAPAIAN KOMPETENSI SISWA PADA PEMBELAJARAN IPA DI SMP NEGERI 1 PADANG.
PILLAR OF PHYSICS EDUCATION, [Online] 4(2).
https://doi.org/10.24036/1895171074
How to cite (MLA8):
Fetriasya, Fanni.
"PENGARUH PENDEKATAN SAVI DALAM METODE EKSPERIMEN TERHADAP PENCAPAIAN KOMPETENSI SISWA PADA PEMBELAJARAN IPA DI SMP NEGERI 1 PADANG." PILLAR OF PHYSICS EDUCATION [Online], 4.2 (2014): ##plugins.citationFormats.mla.noPages## Web. 20 May. 2024
, https://doi.org/10.24036/1895171074
BibTex Citation Data :
@article{