Page Header

User

 

 

  • Focus and Scope
  • Editorial Team
  • Reviewers
  • Section Policies
  • Peer-Review Process
  • Publication Frequency
  • Open Access Policy
  • Publication Ethics
  • Screening For Plagiarism
  • Author Fees
  • Online Submissions
  • Author Guidelines
  • Copyright Notice
  • Privacy Statement
  • Journal History

Flag Counter

 

 

StatCounter - Free Web Tracker and Counter

View My Stats

DOWNLOAD TEMPLATE

 

Notifications
  • View
  • Subscribe

PLAGIARISM TOOL

 

 

REFERENCE TOOL

 

COLLABORATION WITH

 

Journal Content

Browse
  • By Issue
  • By Author
  • By Title
  • Other Journals
Font Size
Make font size smaller Make font size default Make font size larger

  • Home
  • About
  • Login
  • Register
  • Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Submissions Paper
  • Contact
Home > Vol 1, No 4 (2018) > Nofriyanto
Download this PDF file


How to cite (IEEE): R. Nofriyanto, R. Rahmidani, & E. Cerya "Pengaruh Iklan Televisi Dan Desain Kemasan Terhadap Keputusan Pembelian Sabun Pembersih Wajah Biore pada Mahasiswa Universitas Negeri Padang," Jurnal Ecogen, vol. 1, no. 4, , pp. 905-914, Mar. 2019. https://doi.org/10.24036/jmpe.v1i4.5670
How to cite (APA): Nofriyanto, R., Rahmidani, R., & Cerya, E. (2019). Pengaruh Iklan Televisi Dan Desain Kemasan Terhadap Keputusan Pembelian Sabun Pembersih Wajah Biore pada Mahasiswa Universitas Negeri Padang. Jurnal Ecogen, 1(4), 905-914. https://doi.org/10.24036/jmpe.v1i4.5670
How to cite (Chicago): Nofriyanto, Rezki, Rahmidani, Rose, AND Cerya, Efni. "Pengaruh Iklan Televisi Dan Desain Kemasan Terhadap Keputusan Pembelian Sabun Pembersih Wajah Biore pada Mahasiswa Universitas Negeri Padang" Jurnal Ecogen [Online], Volume 1 Number 4 (20 March 2019) https://doi.org/10.24036/jmpe.v1i4.5670
How to cite (Vancouver): Nofriyanto R, Rahmidani R, & Cerya E . Pengaruh Iklan Televisi Dan Desain Kemasan Terhadap Keputusan Pembelian Sabun Pembersih Wajah Biore pada Mahasiswa Universitas Negeri Padang. Jurnal Ecogen [Online]. 2019 Mar; 1(4):905-914. https://doi.org/10.24036/jmpe.v1i4.5670
How to cite (Harvard): Nofriyanto, R., Rahmidani, R., & Cerya, E. ,2019. Pengaruh Iklan Televisi Dan Desain Kemasan Terhadap Keputusan Pembelian Sabun Pembersih Wajah Biore pada Mahasiswa Universitas Negeri Padang. Jurnal Ecogen, [Online] 1(4), pp. 905-914. https://doi.org/10.24036/jmpe.v1i4.5670
How to cite (MLA8): Nofriyanto, Rezki, Rose Rahmidani, & Efni Cerya. "Pengaruh Iklan Televisi Dan Desain Kemasan Terhadap Keputusan Pembelian Sabun Pembersih Wajah Biore pada Mahasiswa Universitas Negeri Padang." Jurnal Ecogen [Online], 1.4 (2018): 905-914. Web. 24 May. 2025 , https://doi.org/10.24036/jmpe.v1i4.5670

BibTex Citation Data :

@article{