How to cite (IEEE):
M. Nursyam, & H. Helma
"Analisis Kepuasan Masyarakat Terhadap Pelayanan Publik Di Kantor Kecamatan Nanggalo Kota Padang Menggunakan Customer Satisfaction Index Dan Importance Performance Analysis.," Journal of Mathematics UNP, vol. 5, no. 3, , Dec. 2020.
https://doi.org/10.24036/unpjomath.v5i3.10597
How to cite (APA):
Nursyam, M., & Helma, H.
(2020).
Analisis Kepuasan Masyarakat Terhadap Pelayanan Publik Di Kantor Kecamatan Nanggalo Kota Padang Menggunakan Customer Satisfaction Index Dan Importance Performance Analysis..
Journal of Mathematics UNP, 5(3).
https://doi.org/10.24036/unpjomath.v5i3.10597
How to cite (Chicago):
Nursyam, Mira, AND Helma, Helma.
"Analisis Kepuasan Masyarakat Terhadap Pelayanan Publik Di Kantor Kecamatan Nanggalo Kota Padang Menggunakan Customer Satisfaction Index Dan Importance Performance Analysis." Journal of Mathematics UNP [Online], Volume 5 Number 3 (15 December 2020)
https://doi.org/10.24036/unpjomath.v5i3.10597
How to cite (Vancouver):
Nursyam M, & Helma H .
Analisis Kepuasan Masyarakat Terhadap Pelayanan Publik Di Kantor Kecamatan Nanggalo Kota Padang Menggunakan Customer Satisfaction Index Dan Importance Performance Analysis..
Journal of Mathematics UNP [Online]. 2020 Dec;
5(3).
https://doi.org/10.24036/unpjomath.v5i3.10597
How to cite (Harvard):
Nursyam, M., & Helma, H.
,2020.
Analisis Kepuasan Masyarakat Terhadap Pelayanan Publik Di Kantor Kecamatan Nanggalo Kota Padang Menggunakan Customer Satisfaction Index Dan Importance Performance Analysis..
Journal of Mathematics UNP, [Online] 5(3).
https://doi.org/10.24036/unpjomath.v5i3.10597
How to cite (MLA8):
Nursyam, Mira, & Helma Helma.
"Analisis Kepuasan Masyarakat Terhadap Pelayanan Publik Di Kantor Kecamatan Nanggalo Kota Padang Menggunakan Customer Satisfaction Index Dan Importance Performance Analysis.." Journal of Mathematics UNP [Online], 5.3 (2020): ##plugins.citationFormats.mla.noPages## Web. 21 Nov. 2024
, https://doi.org/10.24036/unpjomath.v5i3.10597
BibTex Citation Data :
@article{