Vol 9, No 2 (2013)

TINGKAP, Tema: POLITIK, KEBIJAKAN, DAN KOMUNIKASI

DOI: https://doi.org/10.24036/tingkap.v9i2

Articles

TEORI DAN MODEL PENGUKURAN KEPUASAN MASYARAKAT TERHADAP KEBERKESANAN SISTEM PELAYANAN PUBLIK
Muhamad Ali Embi | | College of Law , Government, and International Studies, Universiti Utara Malaysia  Malaysia ,
Rita Widyasari | | College of Law , Government, and International Studies, Universiti Utara Malaysia  Malaysia
Download PDF  |  10.24036/tingkap.v9i2.4438  |  Published : 2013-10-01  |  Pages : 178-191
Article Metrics :  Abstract views 4772 times  |  Downloaded 1503 times

Article Index : 
Daftar Isi
Syamsir Syamsir | | PKSBE FIS UNP Padang  Indonesia
Download PDF  |  10.24036/tingkap.v9i2.4439  |  Published : 2013-10-01  |  Pages : iii
Article Metrics :  Abstract views 125 times  |  Downloaded 10 times

Article Index : 
EDITORIAL
Syamsir Syamsir | | PKSBE FIS UNP  Indonesia
Download PDF  |  10.24036/tingkap.v9i2.4441  |  Published : 2013-10-01  |  Pages : v-x
Article Metrics :  Abstract views 112 times  |  Downloaded 32 times

Article Index :